Up, away and home again

Jag började dagen med redig fart. 20 minuter efter att jag klivit ur sängen satt jag på bussen hem till mamma och vid kvart i 9 var jag där. Hade dock inte hunnit med frukost hemma så skafferiet var mitt första stopp. Strax efter 9 kom Anneli och Alwa. Anneli gick till läkarstationen och Alwa blev ledsen. Sen låg jag och hon och gosade i sängen tills hon somnade. Blev fika när Anneli kom tillbaka och sen permanentade Anneli mamma. Fårkrull blev resultatet, haha. Efter detta gick jag iväg till bussen och Anneli åkte för att hämta de andra busarna på dagis.

Vet inte vad jag ska hitta på nu, laga mat är nog nått som händer ganska snart men annars är det tomt. Vet vad jag borde göra men det är inte lockande :P. Får se om det blir filmkväll senare med Sara och Irsa också.




Anneli förstör när jag och Alwa ska ta seriösa kort, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0