Rise and Shine

Klockan är bara 9:17 men jag har hunnit med en hel del. Jag och Tilde har ätit frukost och jag har även diskat. Bakat en hallonpaj som kan komma att smaka skit, för det är en hel del eget hopkok i receptet. Nu duschar lillskruttan, ska snart ge mig in dit och tvätta håret på henne. Vid 10 tiden kommer syster+resten och vi ska fika. Längtar redan efter kaffet, haha.

Jag rekomenderar min Twitter för frekventat uppdateringar, använder den mycket mer än jag trodde jag skulle göra.


Kommentarer
ina-bina

Hahaha! Trots att mamma ser mig fota jämt och jag talar om för henne varje gång hur man gör när hon ska ta en bild, så fattar hon aldrig ändå :P Hon kollar inte ens i sökaren utan håller bara kameran framför sig och trycker av en bild (utan att få fokus på nånting ^^)

2009-04-05 @ 12:38:13
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0