One step at the time

Tanken var att börja med min rapport idag men jag känner ingen lust alls tills det. Istället går mina tankar till att rensa ur garderoben. Skulle nog ge mig mycket mer plats, eftersom jag redan förra våren innan jag skickade med Jennie väska nr 1 hem från USA la ner saker i den som jag visste att jag med 99% chans aldrig skulle använda igen men inte kunde skiljas från. Man vet ju aldrig. Hurm, man borde veta bättre vid det här laget. Har inte använt de sedan dess, så nu kanske man kan slänga/ge bort de plaggen.

Har kollat på Prison Break nu på morgonen, underbart att det är tillbaka! Slutade dock alldeles för spännande och nu när det bara är typ 5 avsnitt kvar på hela serien kan verkligen allt hända. Man har ju ingen koll på hur de vill avsluta det. Jag håller bara tummarna för att alla inte går och dör bara, haha. Så vill jag inte att det slutar.


Kommentarer
J

innan den börjar så lägger du in <center> och sedan efter koden lägger du in </center> , <right> för höger </right och <left> </left

2009-04-19 @ 18:58:46
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0