Fake smiles shines no light. The sun is not happy today

Får kanske börja ta och fundera om mitt val av väder-sida eftersom den i två dagar nu har fått mig att tro på strålande sol. Nu har jag dock hört från mamma att det ska bli bättre framåt slutet av veckan och helgen. Inte för att det är speicellt dåligt egentligen, men när man ställt in sig på sol, då vill man ha sol.

Nu ska jag gå och sminka mig och sen bege mig in till stan. Ska träffa Jennie för lunch på någon trevlig uteservering. Vi har ännu inte bestämmt ställe, så vi får se vad det blir. Sen har hon även sagt att hon ska ha en fungerande kamera med sig den här gången, så det kanske blir en bild eller två senare.



Kommentarer
iza

nästa vecka får vi ha en träff tycker jag! =) ska köpa nytt busskort denna veckan.

PUSS

2009-04-28 @ 14:25:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0