Time flies when you're having fun

Hela dagen har nästan hunnit gå redan och jag har en del saker kvar att göra. Jennie och jag fick hittat present till Issa, får hoppas hon gillar den. Köpte även busskort, mindre kul att tanten bakom disken vägrade inse att jag skulle ha mer rabatt, så det blev lite dyrare än vad jag ville, men jag behöver verkligen ett busskort den här månaden. Känns i vilket fall skönt att veta att jag kan åka hur mycket buss jag vill, inte behöva tänka på att jag kommer bli pank när man vill umgås med någon.

Ikväll bär det av hem till Daniela och hennes födelsedagsfest. Jennie kan väll få ha någon av sina kompisar där. Sen imorgon blir det hem till Issa, helgen är mer eller mindre fullbokad. Nu ska jag käka klart och sen ge mig av till Edet. Får skynda mig nu, har redan missat en buss, hurm..


Kommentarer
myran

Jaaaaaaaaaaaaaa bussenkorrrten och seen each otheren!!

Fan va jag saknar dig, vi måste ses så FORT jag kommer hem (nästa söndag kväll;))

2008-09-27 @ 10:27:37
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0