New day, New night

Har precis kommit hem från skolan mer eller mindre. Hunnit göra lite nypon soppa och smörgåsar för att stilla hungern och sätta på datorn. Var även bra timing att logga in då jag fick några ord med Helen på Skype också, inte helt fel.
Ska åka hem till Anneli lite senare ikväll också, då en vän till familjen kommer till henne och hälsar på imorgon som jag inte träffat på ett par år nu. Borde hoppa in i duschen nu egentligen, men känner ingen ork till det. Får väll tvinga mig om en stund.

Har tyvärr upptäckt att jag inte kan föra över min musik från ipoden till de itunes jag har här och jag känner verkligen inte för att radera alla dom låtarna för de 63 jag har än så länge på datan. Är ju lite svårt att få in mina skivor när man inte har en cd rom enhet på datan. Men det ska väll lösa sig till slut det med.

Ska även ta tag i min blogg design om en stund, kan ju inte ha det på det här sättet. Blir bara nere när jag ser hur det ser ut. Yttligare en sak som får lösa sig med tiden...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0