Keeping up

Har nu lyckats hålla mig uppdaterad med de flesta serierna genom att hänga hemma hos Anneli och titta på dom. One Tree Hill är underbart att se nya avsnitt även om det på vissa sätt börjar bli lite väl urspårat, men jag tror att det kommer stabilisera sig snart. Brukar ta några avsnitt i en ny säsong innan dom hittar "funken" igen.

Prison Break har bara varait totalt fantastiskt spänande. Inga besvikelser här inte. Känns bara så gott att Sarah fick komma tillbaka, Så det får vara någon lycka i den serien med.

Imorgon bär det av till Ullared där jag hoppas på en del fynd till lägenheten. På kvällen blir det utgång med tjejerna. Hoppas på en bra kväll. Börjar med förfest hemma hos mig och sen blir det Backstage, på uppmaning från Kristina från början. Är det tråkigt så är det ju bara att gå, men vi har ju oftast kul ihop med de ingredienser som vi har, haha :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0