Such a pretty day

Den här dagen har verkligen varit en av de bästa på länge. Började gott med att jag fick sova riktigt länge och sen kom Anneli på besök. Fick sett ett avsnitt av OTH med henne, hon går efter Sverige-tid så hon fick hoppa före resten en vecka eller när det nu går här. Sen abr det av in till centrum för att kika lite i affärer. Jag lyckades hitta en tunika/klänning på Gina Tricot.

Åkte sen med och hämtade barnen på dagis och jag tog med mig Eskil upp till mamma. käkade middag och sen blev det bakdags inför eftermiddagens knytfikkalas med Issa och Jennie. Eskil hjälpte till när vi gjorde chocolate peppermint brownies. Dom blev btw, asgoda. Sen busade vi tills Niklas kom och hämtade hem lillgrabben.

Gick hem till Jennie och möttes av en väldigt exhalterad Melanie. Hon hade dukat upp till fikat i sitt rum och ville så himla gärna visa upp det. Sen kom Issa och vi fikade för fullt. Hann med en omgång av Buzz också, jag stor vann den här gången med.


Och nu sitter jag här hemma igen, och ska faktiskt snart gå och lägga mig. Känner att jag behöver en god antts sömn inför redovisningen imorgon. Bjuder på en bild från våran fina fikastund!



Kommentarer
iza

mer mys-träffar tycker jag :)

2008-10-30 @ 15:36:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0