Keep it up for the moment

Snart dags att bege sig hem till Anneli för kalas för Eskil, som fyllde 2 år igår. Har sovit hos mamma inatt, efter att ha tillbringat kvällen hemma hos Jennie. Vi kollade på film, som fick mig att fullkommligt koka inombords, "Säg att du älskar mig". Fy fan säger jag bara, den borde alla verkligen se, och inse hur fel samhället ibland ser på saker och ting. Sen spelade vi även Buzz, med blandade resultat utom när Viktor sen kom hem och skulle bevisa att han var bäst. Jag vann de två omgångar vi spelade. Så tji fick han.. haha.

Kanske stannar kvar här i Edet idag med, får se vad jag känner för. Kanske blir yttligare en kväll hemma hos familjen Molina/Johansson, får se.  Nu ska jag i vilket fall gå och hämta Eskils tårta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0