Jag ska måla hela världen, lilla mamma.

Idag har det blivit målande av här hemma hos mig. Vet inte hur jag tänkt mig att vi verkligen skulle blivit klara med båda rummen innan 2. Hann med att göra sovrumsdelen och vi hade inte heller någon maskeringtejp så vi kan väll säga trots detta lyckades vi verkligen bra med att hålla oss innanför. Visst finns det en del missar men inget som inte gick att fixa.

Dagen börjad ju vid 10 när Issa ringde och väckte oss. Eller jag var typ vaken, halvsov mer eller mindre. Gårdagen blev inte sen alls, men sen när vi kom hem så envisaded jag och Jennie med att tjöta tills 4 på natten. Inte det bästa kanske, när man verkligen ville sovit ut och tagit det lugnt. Så Issa var den med mest energi...

Nu ska jag jobba mer med min ensilda. Får verkligen ångest över att jag verkligen måste göra klart det. Tung sten som ligger där i hjärtat. Men sen vet jag även att när jag väl får det gjort så kommer det kännas så jävla bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0