I'm not trying to torture myself, it just comes naturally

Hemma igen efter att ha varit borta hela helgen. Kunde ju åkt hem igår men kände inte för det. Dessutom är det alltid trevligt att spendera lite tid hemma hos syrran. Ännu bättre är det att spöa Niklas i Buzz, med råge dessutom, haha..
Har varit lite flitig och åtminstonde börjat på min enskilda uppgift i första kursen. Känner dock att jag kommer behöva en del hjälp för att få den klar. Eller ja, klar kan jag få den men sen vill jag gärna att den ska bli godkänd också utan att behöva göra om den. Ska be om hjälp frän studiegruppen, är tur att man har den säger jag bara.

Ska snart kolla på en film, den lät så bra att jag var tvungen att kolla på den, haha. 'Terror at the trailer park' eller nått ditåt tror jag den hette. Nej helt seriöst, valde den inte för namnet, utan mer för att jag aldrig hört talas om den och vem vet, den kan vara bra. Man ska ju aldrig lite på namnet på en film.

Bjuder även på en bild från September 2006. Känns som en evighet sen kortet togs, men ändå minns jag dagen så kristallklart..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0