I know I'm not you're favorite record


Sista dagen av intesivt grupparbete och vi är färdiga. Eller ja, det beror helt och hållet på vad Al säger imorgon under vårat möte. Om han säger att arbetet suger lär vi få slita som djur för att få ihop ett som faktiskt inte gör det. För vi ser inget annat sätt att skriva det hela på. Var en extremt stor sten som lyftes från allas hjärtan när vi blev klara. För mig var det bara att byta ut den mot en annan, min enskilda del. Men jag har varit lite duktig idag och skrivit yttligare lite på det. Fastnade dock ganska snabbt men mycket av det var nog för att jag suttit hela dagarna i 4 dagar och knappt gjort annat än att fundera ut vad som ska stå i grupparbetet. Får ta en paus på ett ar timmar och sen ge det ett nytt försök.

Annat fint med idag var att det var fint väder ute. Mycket trevligare att gå hem när man inte blir genomblöt. Hoppas på samma i morgon. I morgon blir det även bowling på kvällen, några från studiegruppen + deras kompisar och Jennie. Ska även hinna med att storhandla för den här månaden med Anneli och köpa färg inför ommålningen på lördag. Ska verkligen försöka hinna med allt. Kan då även tillägga att jag har en redovisning och ett möte tidigare under dagen. Ska bli lungt och skönt när den här kursen är över. Åtminstonde ett tag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0