I höstmörkret

Nyss kommit hem efter yttleliggare en dag på praktiken, en lång dag. Tänk att ni känner er som om dagen borde snart vara slut men när ni tittar på klockan är den halv 1, och det är lite mer än 4 timmar kvar innan dagen faktiskt är slut. Så var det idag. Men med det menar jag inte att dagen gått direkt långsamt eller att det varit tråkigt, utan mer att det bara var en lång dag. Kommer verkligen sakna praktiken när den är slut, och om inte annat längta tills nästa termin då jag har 6 veckor och kommer vara lite mer förberedd på ämnet Engelska.

Ikväll står Desperate Housewifes på schemat, och om jag orkar I ditt ansikte. Får rikta ett Tack till Jennie som l in en fin bild på snyggingen Magnus Betnér bara för mig idag :) Sånt blir man glad av.


Kommentarer
Susanne

Vad har du för tatueringar? :)

2008-10-13 @ 21:14:37
em

SHIT jag hade GLÖMT att det var tisdag och desperate housewifes!! Haha tack för påminnelsen;D

2008-10-14 @ 15:16:15
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0