Figured it out

Gjorde idag ett nytt försök med samma muffins som förra veckan, men den här gången vek jag från receptet och fyllde dom typ halvvägs vilket resulterade i betydligt bättre resultat. Sen så vet jag ännu inte vad dom smakar, men det borde vara liknande från förra gången, är inget annat i dom. Sen har jag även bakat bröd, eftersom det jag gjorde sist var slut nu. Är verkligen bra mycket mer ekonomiskare att baka eget än att köpa färdigt. Även med brödet vek jag från receptet. Eller jag struntade fullkommligt i att ens ha ett recept. Vet ju grunderna i brödbakning så jag bara la i mjöl i olika former och lite annat gott, och det fungerade alldeles utmärkt. Så ikväll blir det en perfekt kvällsmat med nybakat bröd och mjölk, för jag har faktiskt handlat idag! :)


Kommentarer
iza

kan inte du skriva ner receptet på thaimaten du gjorde till mig i usa? :)

2008-10-23 @ 08:38:30
iza

läs jennies nya kommentarer på "21". det angår dig också, det sista :)

puss

2008-10-23 @ 13:08:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0