Crash into darkness

Önskar jag kunde gå och lägga mig just nu faktiskt. Är sjukt trött efter att ha gått upp klockan 6 tre dagar i rad. känns mindre lockande att behöva göra det i yttligare 2 dagar och sen börja om på nytt igen på Måndag. Att jag sen tycker att det är kul på praktiken är en helt annan sak. Idag var visserligen ganska segt, men fick mig en glad överraskning när vi slutade ca 1 1/2 timme tidigare än jag trodde. Inte fy skam.


Har tvättid om en timme, känns också lagom kul. Är inte så farligt när man väl kommit till tvättstugan och slängt in allt, men att komma så långt. Men samtidigt så vet jag att jag hellre tvättar idag än väntar en vecka till och måste hålla på i evigheter. Så det blir att släpa sig dit lite senare..


ikväll blir det senste avsnittet av 90210, underbart. Veckan känns lång mellan dom avsnitten. Prison Break var väldigt bra igår, mycket kul humor, haha.



Kommentarer
em

haha jag vet preciiis hur de där med tvätt är, nu bävar jag mig för att gå ner och Hämta tvätten, vilket jag Måste göra nu innan dem stänger tvättstugan...;) men jag ooorkar inte;) haha

2008-10-09 @ 23:03:29
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0