The desperate race towards a material life



Råkade snubbla över dessa underbara Conversen nu ikväll, när jag som alltid satt och slösurfade. Något klickade till i mitt inre och jag greps av ett plötsligt ha-begär för dessa lila skor. Har därför suttit och letat som en tok efter någon ställe som säljer dessa, utan något reslutat. Det enda jag hittat är en tradera auktion, men då är skorna i storlek 39, vilket i vanliga fall är väldigt stort. I converse storlekar vill jag inte ens fantisera om hur stora dom är, men tanke på att de jag har nu är från barnavdelningen, ca storlek 35 -35,5..hurm... Får se om jag lyckas leta upp dom någonstans, där de inte kostar allt för mycket heller..


Kommentarer
J

checka asos.com , dom har massvis med converse skor!

2008-11-17 @ 23:41:08
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0