Rest of the day

Spenderade ett par timmar på Överby, gick runt och kikade mest. Fick handlat på Maxi och sprang sen på Jennie och hennes föräldrar och stannade för en pratstund. Åkte hemåt och ställde mig med en gång och bakade. Hittade än en gång recept på matklubben.se. Blev muffins med citron och vit choklad och chocolate chip cookies med daim. Eller jag hittade snarare basen till de båda recepten, mixtrade som alltid lite själv, speciellt eftersom jag råkade köpa daim istället för vanlig choklad. Blandade ihop två recept och trodde mig skulle göra kakorna med daim jag kikat på först. Lite virrig sådär.

Såg ävn veckans avsnitt av Gossip Girl, blir bättre och bättre må jag säga. Visst att jag fortfarande stör mig på att det inte är samma som i böckerna men Jennie gav mig ett bra råd om att bara strunta i det, och se serien som fristående. Försöker ge det en chans iaf. Nu kollar jag på Sunset Beach, haha. Sitter och skrattar åt det urdålig skådespelandet och minns mina unga dagar... 


Kommentarer
iza

jag är i amsterdam lördag den 22:e. fått det bokat nu.



men ska kolla om jag hinner kolla på filmen med dig denna helgen.

sen kunde jag troligen hitta på nått antingen fredag eller lördag sista helgen i november.



puss!

2008-11-12 @ 11:05:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0