One last chance to take it all back

Dagen har verkligen gått som på räls. Vi blev klara med arbetet i skolan och fick till och med lämnat in det. Det betyder ingen mer skola förrän på tisdag, vilket kommer bli en ganska kort dag. Känns fullkomligt underbart att vara helt ledig i 4 dagar. Hade väll hellre tagit dom runt jul/nyår men man kan inte få allt.

Sitter nu och tar en liten etermiddagsfika med kaffe och pepparkaka. Är tillräckligt nära advent nu för att man ska kunna äta det och få julkänslor och inte känna som om man fuskar för att det inte är rätt tid på året för det..:)



Kommentarer
ina

Hon är mysig, ville bestämt ligga PÅ mig inatt och emellanåt vaknade hon och slickade på min kind, haha ^^



De har fått ett foder som heter Frank's, det är ifrån Plantagen, men det ska utgå ur sortimentet och jag vet inte var man annars kan köpa det. Du kan få några skopor av mig så länge som du kan blanda ut med Friskies juniorfoder. De har smygätit lite av mammans mat, så det är dom vana vid :P

2008-11-27 @ 16:34:05
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0