Oinspirerad

Vad gör du just nu?: Bloggar
Vad lyssnar du på just nu?: All Over You - The Spill Canvas
Drömde du nått inatt?: Ja, massa sjuka påhitt som jag gjorde tillsammans med William Beckett från The Academy is...
När var du på bio senast?: Början av Augusti var det väll. Såg Mamma Mia iaf.
Vad heter du i mellan namn?: Caroline, tyvärr.
Tränar du?: Nej
Hur lång är du?:  162 cm
Vill du vara längre?: Nej, klarar mig bra.
Vad heter din närmaste kompis/ar?: Jennie, Issa, Magda
Har du husdjur?: Nej
Dricker du kaffe?: Ja
Har du en digitalkamera?: Ja
Photoshop?: Nej, jag har GIMP :)
Varför skriver du din blogg?: För att det känns skönt att få ut lite av allt det som snurrar runt i min hjärna.
Vad tycker du om mode bloggar, är din en modeblogg?: Gillar man mode ska man självklart få blogga om det, men jag har själv inget intresse för det. Så nej, min blogg är ingen modeblogg..
tre snabba!
naturdiet vs. marabou?: Marabou
Datan vs. Fotboll?: Datan
Filmkväll vs. Fest?: Filmkväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0