My Bad

Fy på mig!

Nästan 3 dagar utan att ha bloggat. Beror mycket på att jag faktiskt knappt varit hemma. Torsdagen spenderades i skolan, och direkt efter det blev det en tur till Jennie och mamma. kom hem vid halv 10 hade ingen lust att sätta mig här. Sen fredagen var jag först iväg med mamma på Näl och sen direkt hem till Anneli. fick passa Tilde en stund medan resten åkte och handlade mat. Vi pärlade armband och målade med vattenfärger. Idag har jag passat på Eskil och Tilde medan Anneli och Niklas åkte iväg och handlade julklappar. Fick bakat chokladbollar och det blev betydligt mindre kladdigt än vad jag räknat med och när Eskil sov tittade jag och Tilde på film. Julen 2006 blev det, haha, 2 gånger fick vi se samma inspelning också. Kan inte förstå hur hon kan tycka det är så kul att se sig själv.

Så nu har jag kommit hem igen och ska stanna inne hela kvällen. Först och främst så blir det Grey's och säkerligen några avsnitt av Sunset Beach. Ska försöka hitta någon bra film också. Så om någon har nått förslag är det mycket välkommet!


Kommentarer
ina

Hmm, vad har hänt med din blogg? ser bara ett enda inlägg ocg menyn är borta :S



Tandläkaren sa att jag kunde äta direkt efter att bedövningen hade släppt, om det var så. Men jag äter helst inte om jag måste tugga. Gör ont och ät obehagligt =/

2008-11-15 @ 17:35:42
URL: http://inabina.blogg.se/
ina

Fast bloggen ser ut som vanligt nu igen :)



Ja, det blir ju inga irriterande sårskorpor, det kanske är det. Förutom stygnen i tandköttet ser det ut precis som vanligt (minus tanden), bara ett hål liksom :P

2008-11-15 @ 21:38:41
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0