Light up the sky

Frosten har knappt hunnit tina bort och snart blir det mörkt och kallt igen. November är inte ens en vintermånad men redan känns hur vintern har oss i sitt grepp. Är trött på det redan nu, hur ska man orka medflera måndaer av det?

Tilde åkte hem för någon timme sen. Anneli och Niklas kom hit och hämtade henne, samtidigt som de hjälpte mig sätta upp min taklampa. Känns väldigt gott att kunna få lite riktigt ljus här på kvällarna, speciellt nu när det är svart ute redan vid 5 tiden. Lättare att kunna plugga hemma på kvällen om inte annat..

Planen var utgång ikväll men jag och Jennie är tveksamma. Vi är de enda som kan så det känns lite trist faktiskt. Har inte riktigt bestämmt oss än, kan hända vi skjuter på det en vecka. Då vi hoppas att Issa kan hänga med, då blir det alltid drag :P

Nu ska jag gå till tvättstugan. Den här gången vet jag iaf att den 3e maskinen är trasig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0