Let's dance to Joy Division

Blev en mycket lyckad fika med Jennie imorse. Kanske var mer som frukost för mig eftersom jag inte ätit någon hemma eftersom jag inte hade bröd uppe eller någon mjölk kvar. Satt och tjötade om både det ena och det andra som vanligt! Glömde som vanligt att ta kort, något jag till och med hade planerat att jag skulle göra. Minnet är inte alltid så bra. Begav mig efteråt till skolan och lektionen var verkligen avslappnat skön. Så skönt när man inte behöver fundera ut vad olika ord betyder, och bara kan lyssna och verkligen ta till sig allt. Var dessutom väldigt intressant och jag tror inte att grupparbetet är speciellt svårt.

Efter skolan var slut följde jag med Irsa och Sara till Överby. Vi gick och kikade lite och pratade om allt möjligt, även då. Blev en paus på Mcdonalds, som slutade med att vi bestämmde oss för en tjejkväll hos mig på fredag kväll. Alltid kul med nått att göra och inte sitta ensam hemma en fredagskväll.

Har varit på väldigt gott humör idag. Vet inte riktigt vad som fått in mig på det men jag hoppas det kan hålla i sig. Är kul att verkligen ha energin på topp hela dagen. Sen så vet jag helt logiskt att det inte brukar hålla i sig, i morgon är man väll tillbaka på sparlåga. Hittade även en ny väska på Åhlens som jag ska spara ihop till i min "funbox". Den är inte så dyr och jag har inte så långt kvar. Har letat länge efter en ny, större väska att kunna ha till skolan.

Kvällen ska avslutas med 90210 och True Blood.



Kommentarer
ina

Oj, då ska du se Sandras! Hon är skitgrym, gör jättefina smycken :D



Men tack ändå :P ^^

2008-11-19 @ 22:29:36
URL: http://inabina.blogg.se/
ina

Skulle jag kunna få din adress då? :)

2008-11-20 @ 13:35:29
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0