Jag blundar och håller andan lite till

Trodde nästan att axeln skulle gå av när jag gick ner till tvättstugan. Får väll skylla mig själv när jag envist skulle ta med mig allt ner på en gång, även om jag bara kan köra tre maskiner samtidigt. Nu visade det sig att den trejde var sönder, så det blev ändå bara två, och jag kommer få hänga tvätt här inne för det kommer inte hinna torka i torktumlaren sen. Huvudsaken är att allt blir rent iaf.

Håller på att fixa kaffe till frukosten. Blir det tillsammans med brödet jag gjort häromdagen, som inte blev jättebra, men ätbart iaf. Kan inte med att slänga ut det, eftersom jag verkligen försöker spara pengar den här månaden. Eller ja, kanske inte spara men iaf, få ner en rimlig budget runt maten mest.

Kaffet är klart och jag riktigt känner hur det kurrar i magen efter mat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0