It's dark outside my window

Tänk vad det kan göra när man går upp en halvtimme innan man brukar. Det är fortfarande väldigt mörkt ute och jag känner ingen som helst lust att gå utanför dörren men vet att jag måste. Gick och la mig ganska i tid igår, innan 11, men sen somnade jag nog inte förrän närmare 12. Är ändå ett framsteg mot tidigare.

Har varit flitig redan nu på morgonen och betalat räkningar. Tänkte att det var lika bra att få det gjort, nu när pengarna kommit in. Känns bättre och veta vad som blir kvar, så jag kan planera månadens budget. Har även fått anmält mina fel i lägenheten så jag hoppas det kan bli fixat snart. Har till exempel aldrig tv, kanalerna vill aldrig fungera. Inte för att jag ofta använder dom men betalar man tvlicens och avgift för box, då ska det fanimej funka.

Ja, det är väll dags att röra på sig. Hårblås, smink och tandborstning står närmast på schemat.


Kommentarer
maria

svar: tack så mycket! ja, det känns ganska skönt att få lite av en mjukstart i och med att jag varit sjukskriven så länge också. känner mej lite "ur gängorna" så att säga! ;)

2008-11-25 @ 10:22:23
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0