I'm not the same as I used to be

Jag kikade lite på min bilddagbok och tänkte jag skulle ha lite kul och jämföra bilder tagna ungefär vid samma tidpunkt på året, ett par år tillbaka tills nu. Jag upptäckte ju att jag inte ska gå tillbaka till helblond iaf. Inte för att jag haft planer på det heller, för det är sjukt mycket jobb att verkligen hålla håret fint och i bra skick då.


                       2006                                                2007                                                          2008


Kommentarer
ina-bina

Åh, visst är hon fin! :D



Veterniären skrattade åt båda namnen :P

2008-11-26 @ 21:47:28
URL: http://inabina.blogg.se/
me

jag kan tydligen både denna o nästa helg.. måndag eftermiddag, hmm, börjar jobba på tisdag morron;) o liseberg e inte öppet då:P men kanske.. va tror du? puss

2008-11-27 @ 01:05:30
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
syrran

Skall nog hålla dig till den kortare varianten....

2008-11-27 @ 15:31:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0