I'm in love with my own sins



Snart är ytterligare en dag slut och trots att jag inte gjort allt för mycket har det gått fort. Har mestadels pluggat, boken är nästan klar. Men att skriva grejerna får jag göra imorgon ikväll, det kommer jag inte hinna med idag. Eller orka för en delen. Tog en paus på förmiddagen med att se en film och framåt eftermiddagen tog jag en promenad i kylan. Var lite skraj att jag skulle gå vilse, jag känner ju inte till stan så bra än, speciellt inte här i bostadområdena. Men jag kom hem helskinnad efter en knapp timme.

Sitter nu och lyssnar på FOB senaste släpp från skivan, America's Suitehearts. Gillade verkligen remix-snutten från mixtapen och den 'riktiga' versionen gör en inte heller besviken. Ger hjärtat volter av lycka och längtan efter resten av skivan blir inte direkt svagare. Kan även säga att man aldrig upphörs att förvånas av deras komplexa och roliga texter.  
" Down, set, one, hut, hut, hike. Mediablitz. "
Genialt.

Ska läsa klart och sen se ytterligare en film. Och åter igen göra ett försök till lägga mig i tid. Suck, vad jag blir trött på mig själv med det.

P.s. Jag ser sjukt gråhårig ut på bilden! D.s


Kommentarer
emmynem

Haha av alla ställen man kan diskutera saker så gör vi de på bloggen;) Har jag din msn?? Tror inte de haha lägg till mig iaf: e[email protected]

Ja denna helgen hade vart perfa..:) ska ha tjejkväll här på lördag kväll som de ser ut nu:P Hoppas du kan låna av ngn:) va kostar de annars o åka ner? får se på tisdag hur pank ja kmr va den här månaden va ja har råd me..:P

2008-11-23 @ 21:28:25
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
J

svar: inte för att du är förespråkare för läraryrket i det mest nu för tiden men ;) Får man fråga varför?



Du vet själv att utbildning tiden faktiskt inte är något problem eller avgörande för mig överhuvudtaget.



Jag vill bara välja rätt väg!

2008-11-23 @ 22:01:18
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0