I'm having another episode, I just need a stronger dose

Det är frost ute, och med minus grader som ett självklart faktum till det. Det är sagt att det ska bli regn och jag sitter och funderar på vilka skor jag ska ha på mig idag. Otroligt svåra frågor, haha. Ska snart ge mig iväg och möte Jennie på kaffe på Espresso House. Troligen lär det bli lite tittande i affärerna med. Efter det bär det av mot skolan för min del. Ska ha första lektionen på engelska idag och jag svävar på moln. Sen att jag inte gillar att grupparbetet startar eter den här lektionen, men att få höra lite engelska i vardagen och få ge gensvar på det känns bra.

Jag kan nog inte bli mer konstig än det här, haha. Dags för hårblåsning och sminkning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0