I can't spell it out for you, it's never going to be that simple



Fick till slut diskat, efter att ha skjutit upp det allt för länge. Sitter nu och dricker hallonte och längtar tills på måndag då man kan ladda ner det nya avsnittet av True Blood. Kollade klart på de avsnitt jag hade idag och är verkligen helt fast. Det enda är att den vampyr som ska vara som mest skrämmande spelas av Alexander Skarsgård och tyvärr finns det ingen chans att jag tycker han är läskig. Börjar mest skratta när jag ser honom, för att jag tänker på de svenska filmer jag sett honom i. I TB ska han spela en gammal viking, så han är komplett med långt blondt hår, så där riktigt skandinavisk och har till och med pratat svenska. Men ja, han är bara humoristisk för mig, vore bättre om man inte kände till honom sen innan kanske. Sen att det är väldigt kul att han lyckas med en karriär i Usa, att han representerar svenskar på ett bättre sätt än andra gjort innan.

Ikväll ska jag se på Private Practice och Entourage.


Kommentarer
maria

du är utmanad! kolla min blogg för info --> http://huddleformation.blogg.se/2008/november/utmanad.html#comment :)

2008-11-20 @ 18:38:34
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0