En ny dag gryr

Var verkligen trött igår. märkte idag att jag till och med stavat fel på sömnig igår. Och jag som var tvärsäker på att det var rätt när jag skrev det. Hurm.

Halva dagen har nästan gått redan och för mig känns det som om den knappt börjat. Vaknad strax innan 10, efter många timmar välbehövlig sömn och nu sitter jag och dricker islatte, the Starbucks way, med vanilj'sirap'. Behöver nog gå upp en färg i mjölken för att verkligen få den rätta smaken på det, men nu tog jag vad som fanns hemma.

Ska strax börja baka bröd. Får se om det blir ett eget hopmixad recept eller om jag hittar något som låter gott på nätet. Troligen det första, för det är bra mycket roligare att experimentera själv, speciellt om det blir bra. Barbados får idag stå för de ljuvliga toner som håller mig sällskap.


Kommentarer
em

Hmm bröd lät gott..:) sj bakade jag mjuk pepparkakemuffins igår:)O de där med att dagen går fort, I know the problem..:S Jag vaknade 8 (!) o varje gång jag försökte gå upp va de ngn som drog tillbaka mig i sängen, bara för att 2 sek senare somna om. 12 ville han gå upp, så nu e halva dan borta ju;)

2008-11-03 @ 15:16:06
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
maria

svar: ja, jag har kikat nästan varenda dag sedan den hade premiär men helt plötsligt dök den upp nu i helgen, på mininova.org :)

2008-11-03 @ 17:41:18
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0