Disappointment<>Excitement


Med veckans avsnitt av OTH var det första gången jag blivit lite besviken på serien. Det kändes som om avsnittet enbart kommit till för att fylla ut, som om CMM enbart fick skriva manuset till det här avsnittet medans Mark Schwan jobbar med den vanliga storylinen lite längre. Visst, det är välskrivet, och han kan göra bra tv men det var bara jaha över hela avsnittet. Finast var helt klart Nathan och Haley, hur mer eller mindre hela deras historia blev ihop skrivet till ett avsnitt. Stackars Joy som fick pussa på Dan, haha. Nej, jag längtar verkligen till nästa vecka då det 'vanliga' OTH är tillbaka.



Prison Break var däremot spännande. Var tvungen att pausa flera gånger för att det blev för nervöst för mig. Kan inte fortsätta titta när det verkar som allt kommer gå och skogen och min puls bara ökar och ökar. Då blir det en paus, antingen för att kolla mailen eller helt enkelt bara andas lite. Jag blir allt för involverad i serien, och det är så verkligt för mig när jag ser det. Men tar jag en paus kan jag bli rationell igen och kan sen fortsätta, haha. Jag är lite konstig ibland, men det är inget jag försöker dölja.


Kommentarer
J

svar: haha, det är han verkligen inte. men det kan beror på att han ofta står brevid james ;)

2008-11-18 @ 18:40:40
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0