This is how we roll

Efter ett par dagar med underbar varme sa kanns idag ganska kallt, vilket far mig att kanna mig otacksam over hur fint det faktiskt ar ute. 18 och soligt ar inget man ska klaga pa. Men nar man blivit lite bortskamd, sa ar det ibland svart att inse hur bra man verkligen har det. Som hur jag senare i sommar kommer saga att det ar kallt och termometern kommer visa narmare 30.. man vanjer sig fort vid bra saker.

Hander annars inte mycket har, jobbar och sen ar jag helt slut pa kvallen, och da blir det inte nagot gjort. Fick aven reda pa idag att Ben har ett 2 veckors uppehall mellan skolan och camp. Kan vall saga att jag inte direkt kande lycka over denna nyheten. Den lilla energi jag har efter en dag nu, kommer inte existera efter dom dagarna. Om jag inte minns fel sa har jag visserligen semster ena Mandagen sa det blir en lite kortare veckan, men jaa, suck. Kommer verkligen uppskatta camp sen i alla fall. Speciellt eftersom Ben ska ga 4 dagar i veckan, da blir det ingen hel dag med bade tva.

Ikvall ar det SYTYCD igen. Jippi! :)
Auditions i 2 timmar, da man aven far glimtar av Travis, inte helt fel, haha.
Hoppas pa att hitta arets favorit snart, men det brukar ta mig ganska manga veckor innan jag hittar den jag verkligen tycker ar bast, oavsett dansstil. Brukar hitta dom jag inte gillar snabbare ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0