Tha Start & The End

image135
Igar var det premiar pa So You Think You Can Dance.
Lovely!
Hade knappt sett 10 minuter innan jag lag pa golvet och skrattade sa tararna sprutade. For en gangs skull uppskattade jag verkligen Mia Michaels, nagot som jag inte brukar gora, haha. Och som extra gradde pa moset, var underbara Travis Wall dar och hjalpte till med koregrafin for de som fick ett kanske fran juryn. Han ar verkligen min favorit fran alla sasongerna.

Sen var tanken att jag skulle ga och lagga mig nar de var slut vid 10 men blev indragen i Grey's Anatomy. Sa det blev till att kolla pa hela det avsnittet ocksa. Som verkligen var suverant! Bara sa perfekt, troligen basta avsnittet pa hela sasongen. Jag var aven glad att se "LJ" fran Prison Break gastspela. Han fick alldeles for lite tid i PB, kul att han borjar gora lite annat nu ocksa.

Nasta Torsdag kanns olidligt langt bort, vill se mer SYTYCD. Och att behova vanta tills hosten pa GA kanns hart. Var aven mindre kul att se trailerna for Private Practice som sager att dom kommer i host. Vet ju inte vilka chanser man har for att fa se avsnittet overhuvudtaget...


Kommentarer
katrin

haha travis är så sööt ;D

2008-06-03 @ 22:07:14
URL: http://lbusjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0