Sunny Day

Ar soligt och fint ute for andra dagen i rad. Visst, der finns lite moln pa himlen men inget som stor direkt. Kunde ha varit lite varmare visserligen, garna 20+, men nu far man noja sig med en 16-17 sadar..

Gardagens avsnitt av OTH var verkligen Bitterljuvt. Pa ett satt sa alskade jag verkligen allt med det, sa manga bra delar. Speciellt den nar Dan blev pakord. Jag ropade ut ett "Antligen!" och "Yes!".. Hurm, marks kanske att jag inte ar ett fan av honom. Men han ar sa jakla seg att han overlever vall i alla fall. Tror aven att Lucas ringde till Brooke. Men helt seriost, orka med, det racker nu. Det ar jag inte sugen pa att se igen.

Nej, snart dags att hamta Ben. Sen blir det dags att laga lunch. Far se vad jag hittar pa, kanner inte att det blir speciellt med variation nufor tiden. Men men, barnen klagar inte.

Ikvall ar det aven American Idol final. Jag hejar stenhart pa David Cook!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0