Stolen property

13 STYCKEN HAR DU
Ett förhållande: Nej
En bästa vän: Ja
Haft ett seriöst förhållande: Nej
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Haft ett one night stand: Ja
Skrikit åt en lärare: Ja, haha. "Pastor Jansson", bland annat :P
Kysst någon och sedan ångrat dig: Nej, det skulle jag vall inte saga.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja
Snusat: Nej, usch.

12 STYCKEN DAGENS:
Klädsel: Jeans, turkos/bla randig t-shirt, svart kofta
Smink: Mascara, ogonskuggora, rouge
Frisyr: utslappt och plattat
Låt: Check Yes Juliet - We The Kings
Vill ha: Massa pengar
Sjukaste: Min hals, troligen.
Drog: Diet Coke
Saknad: Jennie och Mellis
Köp: En biobiljett, det enda jag har kopt idag.
Godis: Nerds, som man fick gratis pa bion.
Attityd: Positiv
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Kara hjartanes, mitt har ar verkligen fett!

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: Jennie
Bil: Drommar fortfarande om en Ford Focus
Mobiltelefon: Annelis gamla Ericsson natt.. Klumpig sak som man bara kunde skriva sms pa nar jag fick den.
Kärlek: Patrik
Husdjur: Tror att det var en kanin, Fia, fortkortat fran Sophia, haha.
Semester: Chicago, September 1997
Jobb: Det jag har nu.
Köpta skiva: Tror det var Arvingarna - Forr & Nu
Piercing: Oronen, raknas det som piercing? Annars naveln.
Konsert: Martin Svensson.
Fylla : 2 Maj 2003, hade precis fyllt 16.

10 SENASTE:
Personen som smsade dig: oh, pa ren chansning, Linn?
Personen som du kramade: Rachel
Peronen som ringde dig: Bryan
Personen som du ringde: David Cook - American Idol, haha. Helen tror jag.
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Ben
Alkoholdrycken: Nagon fruktig sak med Jennie for snart 2 veckor sen.
Bilfärd: Hem fran bion for nagra timmar sen.
Filmen du såg: What happens in Vegas.
Gången du åt: Frukost i morse.


9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Nej
Våga hoppa bungyjump: Nej
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Ja
Kalla dig själv lycklig: Ja det skulle jag.
Hellre ta bilden än vara med på den: Bada. Det beror pa situationen.
Kunna gråta över en kille: Ja, fast det kravs en del for att det ska handa.
Kunna gråta över en tjej: Ja, jag grat senste over en tjej nar Jennie kom, haha.
Ljuga för någon: Vita logner hander det ju att man drar, men jag forsoker halla mig till sanningen.
Kunna springa 50mil: Hahahahaha, nej, skulle nog knappt klara 50 m.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0