Slutet pa jobbveckan

Idag ar sista jobb dagen for veckan. Kanns gott att bara ha jobbat 2 dagar den har veckan, speciellt med min forkylning. Idag har vi varit inne i Boston, gick pa aquariumet och sen blev det lunch pa Panera Bread. Skulle sen ga en svang forbi Feniuel Hall innan vi akte hem men som alltid sa hittar jag inte dit, haha. Blir helt fel hall for mig, att ga fran aquariet for att hitta dit. Men vi fick oss en liten promenad och Jennie fick sett lite av Boston. Kanske blir till att aka in imorgon igen, det beror pa hur mycket det regnar. Vi skulle akt till Six Flags men eftersom vadret ska vara som det ska blir det pa sondag istallet. Sa vi far se helt enkelt.  

Ikvall ska vi gora yttligare ett forsok till att ga ut och ata sjalva. Melanie gick och la sig sjalv igar kvall, sa vi hoppas pa samma fina uppforanade ikvall :). Sa lange det inte blir for sent, eller som jag precis kom pa, att Bryan och Jess vill ga ut och jag maste jobba. Den mojligheten finns ocksa..


Kommentarer
em

I miisssss youuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-10 @ 00:27:06
URL: http://glasfjarilen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0