New York

Kom hem fran New York igar kvall. Vi hade det jatte bra, och Melanie var verkligen super snall under hela resan. Vi hade visserligen en liten incident pa bussresan ner, da hon blev lite val aksjuk och spydde ner bade mig och Jennie. Men det maste ha lonat sig med eftersom vi blev uppgraderade pa hotellet till varsta lagenheten, 3 sovrum, ett extra rum med baddsoffa och ett kok. Inte fy skam.

Sen gick vi pa massa sightseeing och nu kanner jag anda att jag sett NYC, inte som innan, det lilla man hann med under de fa timmarna med au pair skolan. Ar dock valdigt glad att jag inte bor dar, hade inte pallat med det. Storstader ar inte riktigt min grej, inte pa heltid. Fick aven gjort nytt pass, sa man kan komma hem igen, haha.

Om ni vill kika pa bilder sa far ni ga till Jennies blogg, jag orkar inte lagga upp nagra..


Kommentarer
johannah

åh, I LOVE NEW YORK! (:

2008-05-08 @ 02:46:02
URL: http://johannahthelin.blogg.se
Emma

Jag vill också dit :(

2008-05-08 @ 03:16:08
URL: http://pemzy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0