I'm leaving on an airplane, don't know when I'll be back again

Sag precis pa min au pair sida att dom bokat min flyg hem.
Kanns sa dar lagom blandat.
Valdigt defenitivt.

Ar verkligen helskumt att jag verkligen ska aka harifran, det stallet som jag numera kallar hemma, till vad som egentligen ar hemma. Kanns langt borta men samtidigt nara. Nara nar jag val tanker efter och inser att det inte ar allt for manga veckor bort.

Brukar mest ga runt med tanken "Jag har ju hela sommaren har". Men sommaren gar ju sa fort. Och Issa kommer till Chicago i helgen, nagot som verkligen satter en punkt till att sommaren ar har. Hon ska ju trots allt vara sommar au pair.

Hur ska jag hinna med allt?

Men samtidigt sa ska det sjalvklart bli kul att komma tillbaka till Sverige. Traffa alla igen, kora pe ren svensk mentalitet ett tag. Det lilla av den som jag har kvar, haha. Far se hur lange Sverige ar kul bara. Det ar ju det enda. I ar ska jag i vilket fall fira svensk jul, no matter what!


Kommentarer
Jencie

Så när går planet mot sverige då?

2008-05-29 @ 15:19:11
URL: http://jencie.blogg.se/
myran

Wiiiieeeeee:D:D:D Vilket datum o vilken tid kommer du?? Jag kan ta ledigt o hämta upp dig på flygplatsen!!! Guuu jag saknar dig!!!

2008-05-31 @ 15:41:16
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0