Hate Is Safer Than Love

Jag kommer aldrig mer se Skills pa samma satt efter gardagens avsnitt av OTH. Jag och Jennie hade bara nagon timme tidigare kommit fram till att han sag riktigt hyffsad ut, var en bra kille, karaktaren da, enda utav dom i OTH som vi bade kunde komma overrens om. Sen gar han och acklar sig med Deb. Allt bara forsvinner. Daligt stil..:P

Var ett valdigt bra avsnitt, som alltid. Det anda var att det som visades pa trailern aldrig ens var med i avsnittet. Blev mattligt besviken over det faktiskt. Men nu i efterhand kom jag och Jennie fram till att det maste ha varit ett alternativt slut, for Peyton har samma klader pa sig som hon hade i slutet av avsnittet.

Nasta ska bli kul, Lucas verkar ju bli lite latt knas, med massa frisyrandringar och sant kul. Sen far vi se vem som gifter sig med honom, haha. Och nej, jag vill inte ha nagra tips pa hur det gar, gillar inte spoilers..

image133


Kommentarer
Jannie

Ja det är mycket synd att han gör det numera.. men med tanke på att hans föräldrar bor där så är det inte helt omöjligt :D speciellt inte över högtider och så! :) får intala mig det :P

2008-05-14 @ 21:20:21
URL: http://jannsan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0