Expect the unexpected

Spenderade formiddagen hemma hos Franzi, tillsammans med henne och Nicholas. Blev en glad overraskning nar vi kom ut och insag att det var sommar varmt ute. Barnen lekte pa graset och jag och Franzi satt och tjota, en valdigt trevlig del av au pair livet. Sen akte vi hem for lunch och med sa fint vader kunde man ju inte sitta inne och ata, sa det blev lunch ute pa altanen.

Jag hade mina planer pa att lagga mig vid poolen och forsoka sola lite medan barnen sover men nar jag kommer ner fran att ha lagt dom sa regnar det ute! Under bara nagon minut har vadret andrat sig totalt, fran stralande sol till regn. Inte direkt vad man forvantar sig. Nu har det visserligen slutat med det finns nagra morka moln runt omkring som ser regn benagna ut. Vill inte direkt chansa.

Men det ar sagt att det ska bli super bra vader i helgen, det ser jag fram emot. Det har varit sa mycket kallare det har aret i Maj an forra aret. Ska ivag till Matha's Vineyard med fmailjen over helgen, sa jag kanske till och med tar en tur till stranden. Om jag kan fa lanat en bil, sa klart. Ska nog inte bli nagra problem, eftersom Jess's pappa har typ 4 stycken dar ute.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0