David Cook

image134
Var uppe extra lange igar enbart for att rosta pa David Cook. Tog mig 1 1/2 timme att fa in en rost pa honom, var bara upptaget hela tiden. Nar jag val kom fram blev jag sa chockad att hora nagot annat i luren utom - "All lines are busy right now, please try again later".

Finalen i sig var inte varldens basta, helt arligt. Jag tycker det ar lite roligare om det ar nagot annat an bara framtradanden och nummer rabblande. Jag menar, man kan ju intervjua deltagarna lite i alla fall. Enligt mig ar David Cook bast, han ar den vars musik jag skulle lyssna pa efter programmet. Men baserat enbart pa framtradande igar sa var den andra David battre. Andrar inte min asikt i vem som borde vinna, av det faktum jag sa tidigare. Tyckte inte heller att Cook var dalig igar, tvartom, jag gillade alla hans 3 latar, speciellt den sista, som jag givetsvid inte vem namnet pa, haha.

Anyway, ingen i Sverige bryr sig i alla fall, ni har ju inte ens fatt fram top 12. Finns ju en del av sasongen kvar for er. Inte for att jag tror allt for manga kollar pa det i alla fall. Och om ni gor det, forlat for spoilern.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0