"The Truth"

image96


Time doesn't wait for anyone.
There's a part in everyday,
where I lie to myself and say that it's okay.
'cause if I don't I think I'll go insane.
But the truth is, I only have myself to blame.

The Spill Canvas ar extremt beroende framkallande. Kopte deras senaste album "No Really, I'm fine" forra mandagen efter att jag for ett tag sen blivit valdigt fortjust i laten "All Over You" och hela albumet ar underbart. Har aven lyssnat/kikat pa videos pa youtube fran deras tidigare skivor och de ar inte heller helt. Sangaren, Nick, hans rost ar bara sa underbar..

De ger mig samma lugn som Fall Out Boy gor nar jag lyssnar pa deras musik och allt bara klickar. Ar inte ofta jag hittar ett band dar jag efter sa kort tid vet att jag kommer kunna lyssna pa skivan om och om igen och inte trottna. Men det har ar det, med 100%.. Och det kanns bra, riktigt bra.


Kommentarer
em

oooh, tror du att du kan kopiera den åt mig? tid o ses i helgen?

2008-03-27 @ 01:46:20
URL: http://glasfjarilen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0