Starkt gjort

Ar riktigt stolt over mig sjalv da jag varit mycket nara att spendera pengar har framfor datorn men lyckats tala mig sjalv ur det. Narmast att bli hemskickat till mig var t/shirtar fran Fall out Boy affaren. De har rea pa manga av deras t/shirtar och det bara kliade i fingrarna tills jag talade mig sjalv tillratta med motiveringen att jag itne anvander t/shirtar mer an till att sova i. Och jag har redan 2 med FOB anknytning.

Sen rakade jag pa natt vanster komma in pa nagellacks sidan och var aterigen nara att bestalla darifran. Men det som stoppade mig nu var portot, tanker inte betala nastan dubbelt sa mycket i porto som nagellacket kostar.

Nu ska jag ga och vacka mina sma monster. Dom far inte sova mera. Sen kommer Bryan hem snart och da ska vi ga ut i skogen pa promenad i varsolen. Kanske tar ett par bilder som kan komma upp har. Kanske, ar ju inte sa bra pa att komma ihag att verkligen ta korten..hurm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0