Spring is in the air!

Ar visserligen tveksamt hur mycket var det verkligenar i luften har idag. Har under alla mina ar varit valdigt fast vid in asikt att den 1 Mars, da borjar varen, for mars ar en varmanad. Jag hade tankt att fortsatta min tradition med att ha nya varskor och debutera dom ute idag men efter att ha kikat ut genom fonstret sa fick jag snallt tanka om. Massa sno som har kommit under natten och nu regnar det nog mest, sa det lar vara ganska sa blott och gott.. Vita tygskor ar inte direkt det basta i sammahanget. Har dessutom inte kopt dom an, men det kommer..:)

Idag ska jag vara med Franziska, var ett tag sen. Vi ska gora nagot sa spannande som att aka till mallet och ga pa bio. Jag har visserligen inga planer pa att handla naogt, men som alltid ar det kul att kika lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0