Sneaky, sneaky spring

Idag kande jag verkligen varkanslorna komma till liv. Solen stralade pa som bara den och jag gick ute i en tunn trekvartarmad troja. Visst, det var lite kyligt  emellanat, speciellt nar vinden verkligen tog tag i en, men solen varmde upp tillrackligt och det var varmare an pa lange. Sen var jag pa extremt bra humor, troligen pa grund av min underbara somn. Kandes verkligen att varen ar pa vag!

Kom aldrig sa langt som till det mallet som Emmy och jag bestamt oss for tidigare i veckan. Jag var uttrakad efter banken och ringde och fragade om lunch tidigare istallet och det slutade med att vi hamnade pa Walpole mall tillsammans med Lisa och Ela. Sen gicxk vi dar och strosade i bra manga timmar, vilket ar en bedrift for det finns inte sa manga affarer dar.

Efter detta akte jag hem och har mestadels suttit framfor datan, hurm. Laddat upp bilder till Snapfish som jag ska bestalla. Kanner inte for att vanta langre, eftersom det blir sa himla dyrt nar man gor det. Har trots allt nastan gatt 3 manader sen sist, och Californien ar det manga bilder fran.

Har aven inga som helst tecken pa att vara trott, enda negativa med att sova sa bra. For de positiva sidorna haller inte i sig till mandag morgon, nar klockan ater igen kommer ringa vid 7. Ska dock forsoka mig pa att sova om nagon halvtimme eller sa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0