Slight break from my writing career

Om man nu ska kalla bloggen karriar..hurm..

Anyway, det bara av mot NY imorgon. Nagonstans pa Long Island ska jag pa helg kurs. Ska bli, ohh, spannande. Ar lite nervos infor att ta mig dit, ar en del buss och tag byten jag maste gora och mina ynka 4 timmar i NYC ar inget att skryta med, sa att hitta runt kan bli kul.. men det ska allt losa sig, hoppas jag.. Tog aven reda pa sa sent som i eftermiddags vad jag faktiskt skulle lasa, men det forsvann lika fort. Natt med American society och sen antt mer, som horde ihop.. Ar helt bortblast helt enkelt..

Och med detta sagt sa kan det innebara ett par dagars uppehalla pa bloggen, eftersom jag inte vet om jag kommer ha tillgang till dator/internet. Kan vara bra terapi..

See ya later!


Kommentarer
Jencie

svar: jaa verkligen!

2008-03-07 @ 09:40:35
URL: http://jencie.blogg.se
em

Haha joo det kan det sakert:) Fast kommer sakna att lasa dina inlagg.. Men sa finns ju teflelonen man kan prata i:D

2008-03-07 @ 15:21:00
URL: http://glasfjarilen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0