No show snow

An sa lange ingen sno, bara regn. Har till och med slutat att regna for tillfallet. Ser det som ett bra tecken.

Skojakten igar gick bra, hittade bada paren Anneli ville ha. Ska nu bara fa skickat ivag dom, fast det blir ju en hel del extra pengar, tals att tanka pa, syster yster...:P

Idag vacktes vi aven av brandlarmet och det vanliga larmet. klockan 6:03!!!!
Visst det har hant att Bryan kort igang det under helgerna nar ahn gjort frukost, men nar det ringer vid 6 tiden pa morgonen en fredag sa antar man inte direkt att det ar falskt alarm. Fast det var det. Har ingen aning om vad som satt igang alarmet, med hogt som satan var det och vi har verkligen ingen koll pa hur vi far av det. Sa det stog nog och tjot i ca 20 minuter innan Bryan fick ringt till han som installerat det, pa hans mobil, och for oss var det tur han svarade.. Stackarna blir vackt pa morgonkvisten sa dar.. Ben som sig igenom hela tiden, nagot som ingen av oss forstar hur han lyckades med. Jag gick tillbaka och la mig och fick sova nastan en timme innan jag verkligen var tvungen att ga upp.

Sen var jag dod hela morgonen, eftersom avbruten somn for mig ar som att bara lata mig sova typ 6 timmar. Nar Rachel tog sin morgon tupplur satte jag Ben framfor tvn och lag sjalv med stangda ogon i soffan och halvsov. 
Borde nog forsoka mig pa en liten tupplur nu nar barnen sover men det kommer nog inte handa, kommer som vanligt fastna har framfor datan... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0