In the land of television

Gardagens avsnitt av OTH var bara great!
Var dock lagom yuck nar Dan raggade upp bruden i sportaffaren.. Det gav mig rysningar. Uhh!..
Kandes verkligen bra att Brooke antligen stog upp mot sin mamma och insag att hon inte bryr sig ett skit om Brooke eller hur Brooke vill att hennes foretag ska vara utan enbart om hur mycket pengar hon kan tjana.
Och hur kul var det inte att Bevin och Tim gift sig, haha.. Deras barn kan inte ha manga hjarceller..hurm, haha..
Och verkligen kul situation med Chase och Owen.. Jag haller dock pa Owen, jag gillar honom skarpt.
Jag ar aven valdigt nyfiken pa vad som stog i Lucas bok, vad det var som fick Haley att andra sig angaende hans forhallande med Lindsey...

Varfor ska nasta tisdags kvall vara sa langt bort?


Kommentarer
Jencie

svar: jaa men ben är ju lite större än melanie också så det kanske inte är så konstigt, man kan ju inte säga till melanie på samma sätt. annars tycker jag knappt dina barn får göra någoting , eller så är det bara så att melanie får göra det mesta ;) haha

2008-03-12 @ 21:34:56
URL: http://jencie.blogg.se
Jencie

svar: mja det är ju inte direkt så att hon får göra allt ändå, men om du bara kunde ana hur bestämmt denna lilla damen är, sen så klart är det mycket nytt också, nåja :) hehe, men barn måste få vara barn också liksom!

2 veckor låter najs. har pratat med viktor och resan är verkligen prio nummer ett nu denna månaden, så jag hoppas verkligen att jag får mina pengar, är skit orolig för det, men ska verkligen försöka fixa att komma ändå, göra allting. är taggad som sjutton!

2008-03-13 @ 19:34:14
URL: http://jencie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0