I'm tongue-tied, it runs through my blood and my insides

Har haft valdigt svart for att skriva de senste dagarna, om man bortser fran gardagens mega inlagg om American Idol..hurm.. Har verkligen fatt tvinga mig sjalv for att fa ur mig en rad. Ar trott pa det, sa jag gor forsok till att komma ur det. Tycker ju oftast om att fa ur mig saker, pa mitt egna ganska sa ointelligenta satt, som enligt mig ar helt logiskt och val genomtankt..haha..

Anyway, helgen ar mestadels jobb, atminstonde pa kvallarna. Sen imorgon ar det dag for klippning! Yeah, baby..haha. Som jag vantat. Har varit lite sentimental idag och fixad mitt har ordentligt, enbart for att ha langt fint har en sista dag. Kommer vall inte bli sa kort egentligen men nar man kapar av en bra bit sa kanns det kort i vilket fall efterat. Jag litar pa min nuvarande frisor i alla fall. Inte som de andra puckona jag varit hos innan har..

Ska nog aven traffa Franziska imorgon. Blir kanske Wrentham outlets, beroende pa vadret, vill inte ga dar om det ar for kallt eftersom det ar ett utomhus mall. Stackarn kommer ju ingenstans nar hon inte har bil. Visserligen sparar hon massa pengar pa det, men hur kul ar det i langden? Inte speciellt.. Sen sa gor det inte mig natt att kika efter lite varyfnd. Inom rimliga budget granser.


Kommentarer
Jencie

hej
fick precis veta att jag får pengar denna månaden, hela 11 000 blir det, får pengarna på tisdag av någon anledning :S i alla fall, det innebär biljett köp direkt . Så nu kommer vi verkligen, om inget oväntat dyker upp :)

2008-03-15 @ 12:56:18
URL: http://jencie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0