I'm boring but overcompensate with. . .

Dagens låt: It's hard to say "I do" when I don't - Fall Out Boy
Dagens dusch: Imorse runt halv 9 tiden.
Dagens frisyr: Utsläppt, plattat med "luggen" bortsatt med litet harspanne. 
Dagens smink: Ogonskugga, mascara, rouge, lappglans som snabbt forsvann, haha.  
Dagens klädsel: Jeans, svart t-shirt, lila och svart randig hoodie.
Dagens händelse: Maste vall ha varit mallet och bio
Dagens vill ha: Riktigt varvader. Och en ny iPod sa jag far plats med all min musik.
Dagens saknad: Leverpastej, haha. Har inte slappt det sen igar nar jag pratade med mamma.
Dagens drog: Handkram, hander suger i sig det.
Dagens tråkigaste: Att det snoade/regnade hela dagen.
Dagens måste: Tvatta, vilket jag ocksa gjorde.
Dagens dricka: VitaminWater - cran grapefruit, narmsta jag kommer saft.
Dagens köp: Harklammor + nya trojan (Bild 2)
Dagens roligaste: Vet faktiskt inte. Vet inte om jag sag/horde natt kul..
Dagens mat: Challa (?) brod. Den icke-judisk i hemmet kan inte fa nog av detta goda brod :)
Dagens mående: Toppen! Vilket kanns ganska underligt, om jag ska vara arlig..
image77


Kommentarer
em

Snygg troja:)

2008-03-02 @ 05:44:08
URL: http://glasfjarilen.blogg.se
Anna

Tack! Men jag vet inte riktigt om jag kan det, jag gjorde den headern på en annan dator som jag inte kommer ha tillgång till mer men jag kan försöka leta reda på dom igen, vet kanske på ett ungefär vart jag kan hitta dom. Återkommer igen isåfall. :)

2008-03-02 @ 10:50:07
URL: http://alterica.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0