Hundred

Gardagens avsnitt av OTH var bara for spannande. Satt hela tiden som pa nalar for att se om brollopet verkligen skulle genomforas. Kan sag att jag var extremt nedstamd och arg nar Lucas sa 'I do' och trodde helt klart att det skulle vara klart men oh vad underbart, Lindsey tog sitt fornuft tillfanga och sprang ut ur kyrkan.

Att Dan sen ska vara hjalten helt plotsligt tror jag inte alls pa. Han ar inte andrad och jag vill vara ha bort honom. Spelar ingen roll att han raddade Jaime fran Carrie, han ar bara trouble i vilket fall. Stackars Jaime fick ju nastan en hjartattck nar han fick syn pa Dan ocksa..

Bast var dock Brookes riktigt anledning till att komma tillbaka. Jag kande det pa mig nar man sag scenen med henne och Lucas. Eller, jag trodde nastan att hon redan var gravid. Jag hoppas pa Owen som den tilltankta pappan, han kanns som en bra kandidat..

image88


Brooke: I wanna have a baby.
Peyton: With me?!

haha, stortskont verkligen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0